Strategia PSD de stopare a emigrarii

Promisiuni cu locuri de munca, miscorarea somajului, cresterea salariilor si a pensiilor… suna frumos nu? Daca va inchipuiti ca aceasta este strategia PSD de a tine oamenii in tara si de a impiedica emigrarea, ei bine va inselati.

Adevarata strategie e asta:

Narcis Neaga, fost director general al CNADNR, redenumita Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere, in prezent avand functia membru in Consiliul de Administratie al CNAIR, a fost numit director general al Companiei Nationale de Investitii Rutiere.
(Sursa Money.ro).

C.N.A.I.R. S.A. are ca responsabilitati administrarea, exploatarea, intretinerea, modernizarea si dezvoltarea retelei de drumuri nationale si autostrazi de pe teritoriul Romaniei.

Daca va intrebati ce legatura are asta cu emigrarea, sa va dau mai multe detalii.

Nenea asta a fost sef la CNADNR o groaza de ani. Si ca sef la Compania Nationala de Drumuri (pe scurt) a facut fix… nimic. Adica nimic-nimic.  Si nu numai ca n-a facut nimic, dar si ce a facut a facut prost (un paradox, nu?). Va amintiti de demolarea si reconstructia unei portiuni de 200 de metri de autostrada Sibiu, nu? Pana una alta i s-a facut omului un control judiciar pe cautiune intr-un dosar deschis de DNA legat de autostrada Sibiu-Orastie, unde a fost cercetat pentru abuz in serviciu, dosar care a fost clasat ulterior „pentru ca Neaga si restul inculpatilor nu ar fi incalcat legislatia primara astfel incat sa fie considerat abuz in serviciu, asa cum a decis Curtea Constitutionala.”, asta desi la inceperea dosarului exista un prejudiciu de 3 milioane de lei care a reziliat niste contracte de supervizare si a refuzat plata acestora, plata care s-a realizat pana la urma de catre Statul roman dupa o decizie a Curtii de Arbitraj Comercial International (plus penalizarile de rigoare de vreo 140 mii lei). Apropos… a scapat de dosar datorita exceptiei de neconstitutionalitate ridicata de Alina Bica (da, doamna cu Costa Rica, prietena Elei Udrea, de la DIICOT, cu plimbarile pe Champs Elysee si la cumparaturi in Franta)…

„Ideile geniale ale dlui Neaga de a construi in concesiune (sau parteneriat public privat – PPP) Autostrada A0 Sud si Autostrada A12 Craiova-Pitesti au tergiversat implementarea acestor investitii si s-a pierdut timp pretios fara sa se avanseze deloc. Tot in timpul „erei” Neaga s-a ratat (pentru a treia oara) realizarea Autostrazii A3 Comarnic-Brasov prin PPP, autoritatile fiind nevoite sa rezilieze contractul semnat cu asocierea castigatoare” (Asociatia Pro Infrastructura).

Si asta probabil ca nu e tot, dar facem speculatii si intram in prea multe detalii. Lasam pe cei in masura sa verifice. Mai multe detalii cu „realizarile” lui Neaga le gasiti pe net.

Deci, punctul 1 al strategiei: pui in pozitii cheie oameni priceputi (asta dupa ce ii dai afara din alte puncte cheie). PSD-ul a aratat ca este un partid care stie foarte bine sa isi aprecieze si „premieze” oamenii „de calitate”. Nu mai departe de acum cateva zile au venit cu propunerea de a-l numi sef la Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii pe Cazimir Ionescu, unul din marii artizani ai mineriadelor. Si asta nu e singurul exemplu: Grindeanu in fruntea Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, Misa (celebrul de acum Ministru de Finante) in fruntea ANAF… Numai oameni unul si unul.

Dar sa revenim la drumurile noastre. Punctul 2 al strategiei: NU FACI NIMIC, dar absolut nimic ca sef la „drumuri”. Nu aloci buget, nu construiesti, nu repari. Asa ca drumurile din Romania si mai ales cele care te ajuta sa parasesti tara devin impracticabile.

Cateva exemple:

Niste oameni din Gorj s-au apucat sa dea la peste in baltile din drumul judetean.

Iesirile din Romania sunt praf: Vama Albita si Vama Giurgiu.

Pana si pista de la aeroportul Otopeni este zob.

E plin netul de stiri, poze si filme cu starea drumurilor din Romania. Bucurestiul e deja praf, drumurile nationale la fel.

Si asta in conditiile in care: „Costurile necesare acoperirii tuturor gropilor din Romania, existente pe drumurile nationale, se ridica la patru miliarde de euro, in conditiile in care CNAIR are prevazute in buget pentru intretinere si reparatii aproape 800 de milioane de euro, iar componenta de implementare a proiectelor pe lucrari din fonduri europene este fictiune.” (ministrul Transporturilor, Lucian sova). Adica ai un buget undeva la o cincime din necesar.

Cine e acum sef la CNAIR?? Cititi mai sus.

Si acum vin si eu si zic? In conditiile acestea, pe strazile si pistele de aeroport pline de gropi, cum sa plece oamenii din tara? Poate doar pe Dunare dar si aia e „ingropata” intr-un fluviu de prostie.

 

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.