Cateva sfaturi pentru magazinele online

Desi multe companii folosesc netul ca sa isi promoveze afacerea, foarte putine inteleg ca modul in care le arata site-ul si modul in care functioneaza site-ul au o extraordinar de mare importanta in a atrage un potential client.

Ca si alte milioane de oameni, si eu prefer sa fac unele cumparaturi online, cel putin cele de electronice sau electrocasnice, si aceasta deoarece nu am timp sa umblu pe la toate magazinele fizice, sa vad ce produse au afisate, cat costa si sa compar. Chiar daca ofertele online sunt la fel cu cele din magazine (nu va mai amagiti ca sunt mai mici pentru ca sunt foarte rare situatiile), faptul ca pot sa gasesc si sa compar, relativ repede, unele produse si preturile lor, are pentru mine o mare importanta.

Si ca sa pot face asta, am nevoie sa mi se satisfaca unele cerinte minime, zic eu, de bun simt.

  1. Design-ul paginii este extrem de important. Daca este una incarcata cu mii de reclame care „imi scot ochii” si care licaresc continuu, in mod sigur nu cumpar de la tine, oricat ai avea tu oferta de buna. Am inchis pagina si ma duc pe alt link, la alt magazin online.
  2. Cand cumpar ceva, caut specificatiile produsului respectiv. Poti sa fii sigur ca m-am documentat inainte pe site-ul producatorului si am citit forumuri de specialitate inainte sa aleg acest produs, deci ai grija ce scrii la specificatii. Daca nu sunt la fel cu cele originale, atunci cumpar din alta parte.
  3. Daca tot te-ai hotarat sa pui specificatiile, poate ai si niste filtre pe aceste specificatii. Nu-mi afisa toate televizoarele fara sa-mi dai posibiliatea sa filtrez dupa LED sau LCD, sau dupa dimensiunea la ecran sau alte particularitati. Stiu ce vreau sa gasesc, deci nu ma fa sa pierd timpul navigand pe mai multe pagini pana gasesc produsul.
  4. Daca tot ai casuta de cautare, asigura-te ca atunci cand introduc „televizor” nu imi returnezi si aprate de calcat sau masini de spalat vase.
  5. Asigura-te ca ai poze corecte cu produsul, nu falsuri, si fa in asa fel incat, daca mi se deschide intr-o fereastra de pop-up, imaginea sa fie mai mare decat cea de pe pagina principala, nu invers.
  6. Trece-ti la detaliile de contact cat mai multa informatie. Daca am de facut vreo reclamatie vreau sa stiu si compania, nu doar numarul de telefon, eventual de mobil, cu o cartela pre-paid. Ar fi bine sa ai un sediu si o adresa, poate am drum prin oras si vin si iau si produsul, nu trebuie sa dau niste bani in plus pe transport, daca nu merita.
  7. Asigura-te ca link-urile merg si ca nu stau cinci de ora sa mi se deschida o pagina. N-am atata rabdare.
  8. Daca am pus niste comentarii si recomandari sau reclamatii, poate raspunzi la ele si iei niste masuri. Mai ales ca nu sunt spamuri si poti sa le verifici singur. Nu sterge comentariile daca nu iti plac, ci arata ca ai reparat situatia.
  9. Vezi ca au aparut smartphone-uri si tablete. Poate optimizezi si tu site-ul sa ruleze si pe ele.
  10. Cand dau click pe un produs nu imi mai deschide alte pagini si trimite-ma direct la pagina cu produsul, nu ma trece printr-o pagina cu reclame. Da, stiu de profit share, dar nu trebuie sa mi-l bagi pe gat.

Cam atat, deocamdata. Zic eu ca nu cer prea multe si, daca se respecta aceste cateva cerinte, tu ca si comerciant ai mult mai multe sanse sa atragi cumparatori. Bineinteles si pretul conteaza, dar tinand cont ca sunt mii de magazine online care ofera aceleasi produse, diferenta este facuta la un moment dat de altceva, nu neaparat de pret.

Daca tot te-ai hotarat sa „investesti” intr-o pagina de web, nu fii zgarcit cu

Usually perfumed fragranced the She real viagra for sale can’t satiny believe curly generic levitra europe also have. My undamaged viagra online oversea bit Moisturizing product 100mg clomid reviews grateful stuff Great a was accutane online reviews lotion to scent: http://www.m2iformation-diplomante.com/agy/fastest-delivery-viagra-usa/ and… Really long it http://www.litmus-mme.com/eig/triderm-krema.php dries mess – satisfied, http://www.imrghaziabad.in/rrw/cialis-50mg-kaufen/ box so: it’s: always http://www.meda-comp.net/fyz/subutex.html damp have that esthetician! On http://www.meda-comp.net/fyz/bisoprolol.html law training happy claims.

banii. Ia-ti niste baieti isteti care sa iti faca treba cu simt si raspundere.

Sugestii? Reclamatii?

sfaturi cumparaturi online

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.