
Imi pare rau dar nu am gasit un titlu mai inspirat pentru postarea mea de azi. Vreau sa scriu despre stirile sau lansarile de produse pe care le-am gasit dubioase in ultima vreme si nu am gandit un alt titlu care sa le includa pe toate. Fie ca vorbim despre noile arome de la Chio Chips sau despre faptul ca japonezii nu mai fac sex sau despre pelerinajele binecuvantate, cred ca dubioase este cuvantul perfect care sa le descrie pe toate.
Sa incepem cu inceputul si anume prima chestie care m-a enervat saptamana asta: noile arome Chio Chips de mici si cheeseburger. Cred ca ati vazut ultima reclama la Chio cu Delia (daca nu inseamna ca eu chiar petrec prea mult timp la televizor) in care sunt prezentate aceste rafinate noi arome: Mici si Cheeseburger. Inca de la aroma de Saorma m-am intrebat daca totul nu este defapt o gluma proasta. Acum totul a devenit o realitate idioata cu noua aroma de mici. Sper ca aceasta aroma noua este doar inventia unui futurist din companie si ca nu a existat efectiv cerere pentru ea. Daca a existat cerere pentru aroma de mici e grav. Pentru mine ar reprezenta apogeul generatiei de cocalari care se tot contureaza de cativa ani incoace. Imi si inchipui cum la traditionalele gratare micii vor fi acompaniati de chipsuri cu aroma de mici. Sau cum vor sta baietii la terasa la Mc si vor savura o punga de Chio Cheeseburger in timp ce ling toti la o inghetata mc sunday. Nu ma intelegeti gresit imi plac micii si ii mananc constant, dar de aici pana la chipsuri cu aroma de mici e cale lunga. Ce urmeaza, chipsuri cu aroma de manele si bere?
Sa trecem de la chipsuri la japonezi. Nu au nimic in comun decat dubiosenia care ii inconjoara. Sa va explic. Mare tam-tam mare pe seama faptului ca japonezii nu mai fac sex. Daca nu mai fac sex nici nu mai procreeaza. Deci viitorul Japoniei sta sub semnul intrebarii. Ca sa intelegeti cam cat de grava e situatia, va spun doar ca in 2012 vanzarile scutecelor de incontinenta (adica batraneii care fac pipi pe ei) a depasit vanzarile scutecelor de copchii. Am citit un articol absolut fabulos in engleza, pe care il puteti accesa aici, care m-a capturat de la primele randuri. O fosta dominatoare de profesie transformata in psiholog de cupluri, ne explica de ce nu se mai face sex in Japonia. Cu exemple, cu citate din locuitori. Este un articol extrem de spumos care ne face sa ne gandim ca siteurile de genul Meanwhile in Japan au rostul lor. Pe scurt, femeile nu au timp de sex si copchii. Daca afla seful ca s-au casatorit e nasol, automat vor fi retrogradate. In plus, nu vor mai putea lucra pestre program si nu vor mai avansa in cariera si pana la urma lor le convine situatia. Un copil inseamna ca nu isi vor mai cumpara chestii, nu vor mai iesi cu prietenele in oras si nu isi vor mai permite mult visatele vacante sau pantofi sau puii mei. Si ca oricum este complicat sa ai o relatie si ca au invatat sa traiasca fara sex sau maxim au aventuri de o noapte, dar rar. Ahh da, tot in articol o sa cititi si cazul unui japonez care nu se excita decat la femeile robot gen Power Rangers. Dupa cum va spuneam este extrem de spumos articolul.
Ultima stire este despre indemnul Bisericii Romane ca sa nu mai plecam in pelerinaje cu alta agentie decat agentia Patriarhiei, Basilica Travel. Sub pretextul ca isi fac griji pentru enoriasii care si-au luat teapa au emis un soi de comunicat de presa prin care indeamna poporul credincios sa isi cumpere pachete de pelerinajele doar de la ei, ca sa fie mai siguri. Draga Patriarhie apreciez gandurile tale bune insa permite-mi sa ma gandesc ca scopurile tale nu sunt tocmai cele mai nobile, avand in vedere ca la ultimul pelerinaj de la Iasi ti-ai scos 600.000
de euro.