Teleshopping sau Shopping cu televizorul

Citeam azi in Capital un reportaj cu privire la câ?tigurile de la teleshopping, mai ales la tig?i. Bani frumo?i, ?inând cont c? sunt o mul?ime de amatori care sun?.

Pe mine unul m? enerveaz? reclamele acestea. ?i m-au enervat dintotdeauna. Chiar acum vreo 10-15 ani, când m? uitam la ni?te canale TV din Italia (Italia Uno, Rete4) m? disperau. Dar atunci, când îi vedeam pe oamenii ?ia cum se agit? acolo, cât de entuziasma?i erau de toate porc?riile respective, m? gândeam c? am ajuns într-o er? revolu?ionar?, în care apar la fiecare secund? o mul?ime de produse care s? î?i fac? via?a mai u?oar?.

Deja m? vedeam bând numai suc natural f?cut la nu ?tiu ce super-robot-storc?tor, mâncând salate de fructe, unde buc??ile, t?iate la aceea?i dimensiune cu r?z?toarea minune, î?i încântau papilele gustative, m? vedeam vopsind casa dintr-o mi?care cu un super spray ?i t?ind cele mai înd?r?tnice buc??i de lemn, c?r?mid? sau fier dintr-o singur? mi?care, mai ceva ca cel mai mare maestru ninja, cu cel mai ascu?it cu?it de buc?t?rie, care nu se toce?te never-ever.

M? vedeam deja cel mai tare buc?tar, cel mai bun meseria?, omul bun la toate, marele me?teric?.?i în acela?i timp mândru de colec?ia mea de scule.

Apoi au ap?rut reclamele cu cadourile. Il ?ti?i pe cel cu ”regalo-cado”… Inelele de mii de karate primite cadou pe lâng? cel care îl cump?rai la pre? de nimic? O nebunie!

?i în cele din urm?, tig?ile. ”Sunt unul dintre milioanele de oameni înnebuni?i dup? noul G?titor Uscat”. Sun? cunoscut? Da, am cump?rat-o pân? la urm?, la cât? propagand? am v?zut la TV ?i câte vorbe mi-au ajuns la urechi de la cunoscu?i. ?i am folosit-o. De trei ori. Acum zace undeva în fundul dulapului.

Din punctul meu de vedere nu face nici o ceap? degerat?. Sunt bani arunca?i pe scule care ocup? locul degeaba. Bani arunca?i pe isteria asta de grup, propagat? prin media sau din gur? în gur?. Tare sunt curios, din cei care au cump?rat a?a ceva, dac? le folosesc zilnic, sau m?car de dou? ori pe s?pt?mân?.

N-am v?zut pân? acum la niciun restaurant sau la nicio emisiune gastronomic? s? se foloseasc? astfel de tig?i. În afar? de oale de inox ?i vesel? de sticl?, nu am v?zut altceva.

?i ce e cel mai stresant: când te-au ag??at, dup? ce cumperi ceva, cu greu scapi. Lun? de lun? telefoane cu promo?ii ?i oferte. Le spui c? nu te intereseaz? ?i îi cau?i tu, dar parc? vorbe?ti cu pere?ii. Ba te mai sun? de ziua ta s?-?i spun? c? au ofert? la jum?tate de pre?.

Pe mine nu m? mai prind. S? pun? botul al?ii, dac? vor! Din partea mea s? se spele pe cap! ?i s? nu mai întrerup? emisiunile la TV cu reclamele lor!

Am zis!

2 Comentarii

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.