
Reclamele bancare lovesc din nou. Cred c? exist? un concurs între ele pentru cea mai penibila ?i stupid? reclam?. Altfel nu în?eleg de ce reclamele la b?nci au devenit atât de proaste.
Nu ?tiu cum i-a lovit inspira?ia a?a brusc, pe cei de la agen?ia publicitar?, s? copieze o scen? din celebrul film „Basic Instinct”. Nu v?d leg?tura dintre o banc? ?i filmul respectiv. Dac? are cineva idei s? m? lumineze ?i pe mine.
[embedplusvideo height=”196″ width=”350″ standard=”http://www.youtube.com/v/ReeJccrkYPs?fs=1″ vars=”ytid=ReeJccrkYPs&width=350&height=196&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep6250″ /]
Sursa: Youtube.com
Plus c? de fiecare dat? când v?d aceast? splendid? reclam? primul lucru care îmi vine în minte este: ” De care acte? Orale?”. Creditul în trei acte: te culci de 3 ori cu cine trebuie ?i nu mai pl?te?ti comision. Dac? e?ti cuminte scapi ?i de dobând?.
?i ce concluzie ar trebui s? tragem dup? acest clip? Dac? venim îmbr?cate în rochie scurt? ?i uit?m s? mai tragem coco?eii pe noi ob?inem creditul gratis? Ne ajut? domnul director ?i rezolv?m situa?ia.
Finalul este clasic. Tu cu cine faci banking? C? la BCR lucrurile se rezolv? mai u?or, direct în natur?.
Morala este: f? tu credit c? apoi te f…reac? ei la comisioane 😀
Bancile au cam avut idei proaste de reclame. Ori au departamente de publicitate pline de neamuri ori se tiganesc cu firmele de publicitate si aia isi bat joc de ei, ceea ce, evident, inseamna din nou ca cineva nu este competent pe postul ocupat.