Service online

De vreo saptamana si jumatate ma tot chinui sa gasesc niste accesorii pentru aparatul meu de barbierit. Si tot de atat timp sun la diverse firme si am fel si fel de experiente.

Produsele cautate sunt niste amarate de lame si o folie de protectie. Am fost asa de „istet” cand am comandat aparatul, adica acum 2 ani, incat sa ma gandesc ca ma vor tine toata viata, fara sa se toceasca sau strice cumva. Iar cand  s-a intamplat evenimentul si dupa un barbierit m-am trezit cu fata cam rosie si zgariat tot, abia atunci mi-a „picat fisa”.

Dar, solutii de criza sunt. Asadar, hai pe net sa caut aceste accesorii. Si acum au aparut problemele. Sau, mai bine zis, situatiile neplacute.

Aparatul este Panasonic. Produse de buna calitate, foarte bine facute si fiabile. Este al doilea aparat de la ei care il folosesc, primul dandu-si obstescul sfarsit prin epuizarea acumulatorilor dupa mai bine de 8 ani de folosinta.

Al doilea aparat, cel curent, il am, cum ziceam de 2 ani. Problema insa a aparut acum 2 saptamani, cand a fost sa i se rupa folia de protectie. A cazut, s-a lovit, s-a ciobit… nu mai are importanta. Fara ea e ca si cum te-ai barbieri cu un fierastrau, asa ca e timpul sa o schimb. Intru, deci, frumos pe net pe Panasonic, caut distribuitori si gasesc cateva firme.

Dau comanda la una. Baietii de pe undeva din Oradea. Saritori, ma suna omul sa-mi spuna ca produsele nu se mai gasesc in stoc dar se aduc pe baza de comanda, prin service. Si ca dureaza cam o luna. Asa ca imi ofera varianta de a le cumpara de la un service autorizat din Bucuresti, poate le aduc ei mai repede.

Sun la service. Dupa ceva timp raspund si oamenii si imi zic acelasi lucru: se duc cu comanda, dureaza o luan plus ca trebuie sa le dau ceva bani avans. Nu cumva sa le comand degeaba si apoi sa ma razgandesc. Din lipsa de timp de a ma deplasa la sediul lor, ei fiind in capatul celalalt al Bucurestiului, caut alte variante. Adica alti autorizati.

Si gasesc unii mai aproape de mine. Sun la vanzari si ma redirectioneaza la service. Doamna de acolo imi spune ca verifica ce si cum si ma suna. Si, da, ma suna dupa vreo 2-3 ore sa-mi zica acelasi lucru ca si ceilalti. In plus, imi mai da si alte detalii: lamele care le vazusem eu nu sunt 5 la set ci este 1 la set. Si costa si mai mult. La fel si folia. Adica vreo 200 de RON cu totul (mai mult decat valoarea reziduala a aparatului in momentul de fata). Bag de seama ca este acelasi principiu ca la masinile second hand: daca bagi o revizie si in ele si faci un plin, le dublezi valoarea. Si, ca si ceilalti, trebuie sa trec pe la ei sa le dau avans.

Am zis ca nici cu astia nu am noroc, asa ca mi-am incercat sansa a patra oara. Gasesc un alt service Panasonic, produsele la un pret convenabil, le fac comanda online si astept. Primesc mail de confirmare utilizator, primesc alt mail in care imi zic ca au primit comanda si ma contacteaza ei. Dupa 1 saptamana nu m-a contactat nimeni. Sun la numerele de telefon: unul se inchide direct, celalalte doua nu raspund.

Asa ca, acum sunt in impas: sa mai sun la altii sau sa revin la primii? Faza este ca, cu aia 200 de lei imi iau aparat nou-nout.

Si probabil ca o sa aleg aceasta din urma varianta, pentru ca sunt satul de serviciile de doi lei oferite de unii. Insa de data aceasta imi iau si accesorii de rezerva. N-am chef ca peste 2 ani sa trec prin aceeasi experienta ca acum.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.