Reclame enervante

Continuam seria „reclame” pentru ca avem ce comenta. De cand cu noul val de creatori de reclame, ma surprind tot mai des spunand  „Doamne, ce reclama stupida!”. Parca este o intrecere intre branduri pentru titlul de reclama stupida a anului. Mai stii, poate chiar exista un astfel de concurs…

Pentru ca insist sa ma uit la MasterChef, desi ma enerveaza maxim o parte din juriu si o parte din concurenti, tot vad reclama aia la Ariel cu sef Sorin. O sa va povestesc eu reclama, pentru ca am cautat-o pe internet dar nu am gasit clipul ei. Bine, nu e cine stie ce lunga sau cine stie ce impresionanta. Iar comentariul meu este carcotas. Dar cu toate aceste ii voi da curs.

Deci in prim plan il avem pe Sef Sorin care ne povesteste cat de importanta este curatenia  in restaurantul lui si cat de exigent este el in general si ca din cauza asta el foloseste numai Ariel pentru restaurantul lui. Pana aici nimic de comentat. Problema mea apare cand celor doi clienti din restaurant li se serveste o amarata de lasagna care culmea si murdareste fata de masa. De ce am o problema cu asta? Pai dupa toate replicile lui din emisiune: „Tu stii unde ne aflam aici? Suntem la Masterchef!” dupa toata exigenta afisata in reclama, le serveste amaratilor alora din restaurantul lui lasagna. Pai unde este spectaculosul? Unde este aranjamentul? Unde este farfuria demna de un Masterchef? Intelegeti acum? 

Bun urmatoarea reclama cretina din ultima vreme mi se pare cea de la Garnier in care apare formatia senzatie a momentului „lalala” Band.  Nici pe asta nu am gasit-o internet sa o adaug in postare. O sa ziceti ca sunt neserioasa. Eu ajung la concluzia ca ma uit la mult prea mult la televizor. Sa revenim insa la reclama. Pur si simplu nu are legatura nimic cu nimic. Ne arata o duduie care se da cu nu mai stiu ce produs Garnier, apoi avem niste secvente cu trupa, cum danseaza ei pe scena, si dupa iar niste secvente cu fata care foloseste produsele Garnier. Atat. Si un ai grija de tine trantit la sfarsit. Eu tot ma chinui sa vad legatura dintre Garnier si LaLa Band dar nimic. Poate o vedeti voi si ma luminati. 

Si ca sa avem totusi si  un videoclip in postare, ultima reclama de astazi este cea de la ING. Mai exact ING economii 2013. Reclama mai dubioasa mai rar gasim. Personajele folosite de ei ma sperie sincer. Cel putin stewardesa. Are o expresie monstruoasa si am vazut ca  figura ei apare lipita pe toate agentiile ING. Inteleg ca au vrut sa transmita ideea de diversitate si ca de fapt suntem cu totii niste copii mari. Dar totusi nu cred ca s-a mai concentrat nimeni pe mesaj la cat de dubiose sunt personajele. La final va las cu reclama: 

[embedplusvideo height=”224″ width=”350″ standard=”http://www.youtube.com/v/CNPjZ2GwiG8?fs=1″ vars=”ytid=CNPjZ2GwiG8&width=350&height=224&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep6518″ /]

2 Comments

  1. Daca eram direcorul ING-ului, il dadeam afara in suturi pe ala care a aprobat reclama iar pe aia care au facut-o ii dadeam in judecata. E de-a dreptul groteasca, Sewardesa este infioratoare iar restul personajelor au replici de gradinita. Si un copil de clasa I poate compune ceva mai inteligent.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.