Reclame haioase

Se pare c? în ultima vreme petrec destul de mult timp la televizor. Spun asta pentru c? am observat c? în cercul meu de prieteni sunt prima care comenteaz? ce reclame au mai ap?rut. ?i ca s? nu fiu acuzat? c? vorbesc numai de r?u o s? vorbesc ?i de bine. Azi ne uit?m la reclamele HemoroEasy ?i punctele BancPost.

Pân? la reclama Hemoroeasy mi se p?rea imposibil s? faci o reclam? de?teapt? ?i amuzant? pentru categoria asta de produse. În aceea?i oal? bag ?i laxativele, iaurtul minune Activia ?i medicamentele de prostat?. Mi se pare foarte foarte greu s? sco?i o reclam? cât mai pu?in penibil?. Dar clipul de mai jos a reu?it s? m? fac? s? urm?resc pân? la cap?t reclama ?i chiar s? m? fac? s? râd. Numele medicamentului a fost foarte bine ales ca s? permit? acest joc haios de cuvinte dintre farmacista tipic? ?i clientul tipic:

[embedplusvideo height=”224″ width=”350″ standard=”http://www.youtube.com/v/vcnep73RQLY?fs=1″ vars=”ytid=vcnep73RQLY&width=350&height=224&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep1775″ /]

O alt? campanie haioas? este cea BancPost la cardurile sale de credit (cred). Ideea este c? prime?ti puncte dac? pl?te?ti cu cardul ?i probabil po?i s? pl?te?ti cu ele mai departe. Faptul c? po?i acumula puncte pe cardul de credit nu era ceva nou. Majoritatea b?ncilor au un astfel de sistem de fidelizare. Deci nu mergea o simpl? reclam? de informare. A?a c? au pus vânz?torii la num?rat de puncte. ?i unii nu se prind, dealtfel cum se întâmpl? ?i în realitate:

[embedplusvideo height=”224″ width=”350″ standard=”http://www.youtube.com/v/4DcGRk6gAhM?fs=1″ vars=”ytid=4DcGRk6gAhM&width=350&height=224&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep5869″ /]

PS: Mai este una haioas? cu vânz?torul care num?r? punctele  dalma?ianului vândut dar nu am reu?it s? o g?sesc.

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.