Scrisoare imaginar? c?tre Vodafone

Scrisoare imaginar? c?tre Vodafone

Drag? Vodafone,

Î?i scriu aceast? scrisoare imaginar? pentru a î?i mul?umi. Î?i mul?umesc c? te-ai implicat activ în campania „Salva?i Caii din Letea”. Cred c? ai avut un bol de cristal care te-a ajutat s? determini care este cea mai mare problem? a nostr?! Fix caii din p?durea Letea! Bravo!!

Dar ce ai f?cut efectiv ca s? aju?i campania asta? Cum nimic? Fix nimic!

Ahh da, m? scuzi, am uitat. ?i-ai pus la dispozi?ie internetul, pe care îl pui ?i de obicei. Astfel tonele de clien?i care folosesc serviciul t?u de internet au putut da like ?i share la campanie. Tr?iasc? Sf. Like si Sf. Share, f?r? de care toate acestea nu ar fi fost posibile!!! Tr?iasc? Vodafone ca îmi d?ruie?te Sf.Internet pe bani!!!!

Acum pe bune, cum au putut mai marii Vodafone s? aprobe o asemenea reclam? penibil?? Nu zic c? este un e?ec total, din contr?. Hipsterii din România s-au bucurat nespus ca nu au dat like în zadar. C? în timp ce erau ei la cafeneaua aia cool din zona cool a ora?ului, au reu?it s? dea un like ?i s? devin? ?i mai cool. ?i uite a?a a început un like la like ?i au fost salva?i caii din Letea. Mul?umesc Vodafone!!!! Reclama mai siropoas? ?i mai lacrimogen? ?i care s? se bazeze pe nimic nu am mai v?zut pân? la voi. Mul?umesc Vodafone din nou!!! Tot simt nevoia s? v? mul?umesc, nu ?tiu de ce!

Scrisoare imaginar? c?tre Vodafone

Sursa: http://bogdanbarliga.blogspot.ro

 

Nu ?tiu de ce, dar îmi la?i impresia c? îi sus?ii doar pe cei care o ard aiurea în fa?a calculatorului ?i dau click-uri din când în când. Dac? dau click-uri înseamn? c? o fac pe internetul t?u, nu? Dac? o fac pe internetul t?u înseamn? ca e de bine,nu? Mul?umesc Vodafone!!!! Da, simt nevoia s? î?i mul?umesc din nou. Pentru c? îi sus?ii pe cei care stau pe internet cu mai mult internet.  Grozav, cred c? acum to?i oamenii ??tia cool vor face coada la oferta ta!!!!

Data viitoare poate faci ?i tu o campanie bazat? pe un eveniment în care te-ai implicat direct ?i nu prin vânzarea de Ifoane si Glaxii sau utilizare fericit? de Internet.  Nu de alta, dar cred ca avem probleme mult mai mari decât ace?ti cai! Dac? insista?i, v? pot redirec?iona spre puii din curtea bunicii mele, nu ?tiu dac? sunt a?a ferici?i!

 

Cu drag, stima si mul?umiri nespuse,

Un abonat Vodafone enervat

PS: Pentru cei care nu ?tiu reclama, behold perfection:

 

11 Comments

    1. Eu nu am nimic cu acesti cai si nici cu Letea. Mi se pare patetic modul lacrimogen in care e pusa problema din partea unei companii care nu a ajutat cu nimic!

  1. Hmmm… ore in ce fel au salvat caii din letea? Herghelia din Letea era singura/ultima din tara cu cai LIBERI/SALBATICI!!! Inteleg ca i-au bagat in grajduri si acum ii calaresc niste fraieri si le dau de mancare in mod rational si se inmultesc controlat!?? Adica, au disparut si ULTIMII CAI SALBATICI? the world is going down… Good JOB Vodafone!

  2. Nu în?elegi nimic, caii din reclama nu sunt caii de la Letea, p?durea din reclama nu este Letea ?i ei nu au f?cut nimic pentru Caii din Letea oricum.

  3. Wow, ce stil acid! Sunt de acord cu problema expusa, dar dupa cum stim cu totii, televizorul prosteste. Campania celor de la Vodafone este una din multe altele. De exemplu, imi amintesc reclamele celor de la Orange cu „primul blogger 2.0” si explozia de bloguri pe care a produs-o. Nu spun ca nu ar fi bine ca lumea sa mai scrie pe bloguri, doar ca cei care au fost vizati au fost in special minorii si minorele cu un vast vocabular de „messenger” si bineinteles, cu nelipsitele povesti de dragoste soldate cu inimi frante si vieti sfarsite la o varsta la care eu si altii din generatia mea nici macar nu stiam ce este iubirea 😐

Lasă un răspuns

*

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.